cari aku di syurga sinopsis


Sinopsis Drama Ulya Dini Lakonan Hun Haqeem Shaza Bae. Nantikan drama bersiri Cari Aku Di Syurga yang menampilkan gandingan Ariel Zafrel Janna Nick dan Mimi LanaDrama 15 episod arahan Shahrulezad Mohamedin dan skrip oleh Nurul HalawatiBakal menemui penonton di slot Samarinda TV3 bermula 6 Mei 2019setiap Isnin hingga Khamis jam 10 malam.


Senarai Pelakon Drama Di Hujung Ranting Lakonan Shukri Yahaya Nad Zainal

Drama bersiri Cari Aku Di Syurga yang menampilkan gandingan Ariel Zafrel Janna Nick dan Mimi Lana.

. Mengisahkan percintaan dua darjat. 15 episod TARIKH TAYANGAN. Bakal menemui penonton di slot Samarinda TV3 bermula 6.

Drama Tarik Aku Ke Syurga dibintangi oleh Nelissa Nizam Zul Ariffin Keith Foo Lisdawati Esma Daniel Idzham Ismail Izzendra dan ramai lagi. Tonton Drama Cari Aku Di Syurga Episod 17 18. Anas Aaeril Zafrel yang dibesarkan dikampung hidup dalam suasana kampung manakala Lisa Janna Nick seorang gadis yang serba serbi lengkap mewah sejak kecik.

Cari Aku Di Syurga ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2019 arahan Shahrulezad Mohameddin dibintangi oleh Aeril Zafrel Janna Nick Mimi Lana dan Duerra Mitilda. Anas kelihatan tidak sihat pakai kameja. Watak antagonis Syakila gadis kampung manis bertudung yang dilakonkan Faye Kusairi dalam 7 Hari Mencintaiku seakan-akan sama dengan watak Mira yang dilakonkan oleh Mimi Lana dalam Cari Aku di Syurga.

Drama ini menghadirkan genre. Senarai Pelakon Drama Cari Aku Di Syurga Berikut dikongsikan Senarai Pelakon Drama Cari Aku Di Syurga Slot Samarinda. Save my name email and website in this browser for the next time I.

Sinopsis Drama Tarik Aku Ke Syurga Lakonan Zul Ariffin Nelissa Nizam. CARI AKU DI SYURGA EPISOD. Nantikan drama bersiri terbaharu Tarik Aku Ke Syurga lakonan Zul Ariffin dan Nelissa Nizam sebagai watak utama.

Drama ini memulakan tayangan perdana di slot Samarinda TV3 dari 6 Mei 2019 hingga 3 Jun 2019 sepanjang bulan Ramadhan menggantikan Voice Note1. Kedua-dua watak ini menyimpan perasaan cinta terhadap watak utama atau hero. June 9 2022 Informasi.

Sinopsis CARI AKU DI SYURGA TV3. 28 siri episod Tarik Aku Ke Syurga dipertontonkan setiap hari Isnin hingga Khamis pukul 10 malam mulai 23 Jun 2022 di slot Samarinda melalui saluran TV3. Sinopsis-CARI-AKU-Di-SYURGA-TV3-Posted at 2222h in by Nina Mirza 0 Comments.

Berikut ini informasi mengenai sinopsis Tarik Aku Ke Syurga tentang Zamri yang terpaksa menikah dengan Zara. Namun apa yang membezakan kedua-dua. Drama bersiri Cari Aku Di Syurga yang menampilkan gandingan Ariel Zafrel Janna Nick dan Mimi Lana.

Cari Aku Di Syurga ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2019 arahan Shahrulezad Mohameddin dibintangi oleh Aeril Zafrel Janna Nick Mimi Lana dan Duerra Mitilda. Tarik Aku Ke Syurga drama Malaysia yang dirilis pada 23 Juni 2022 dengan disutradarai Malek Rahman. 6 Mei 2019 Jam 1000 malam SIARAN TV.

Bakal menemui penonton di slot Samarinda TV3 bermula 6. Terbaru di slot samarinda nantikan drama adaptasi novel tarik daku ke syurga karya Haitun Kamarazaman yang akan bersiaran bermula 23 Jun 2022 pada setiap hari isnin hingga khamis jam 10 malam. Sejak Lisa kenali Anas mereka jatuh cinta dan saling mencintai di antara satu sama lain walaupun mereka datang daripada.

Ariel Zafrel Janna Nick Mimi Lana Duerra Mitilda Dalimawati Maria Farida Aishah Atan. Cari Aku Di Syurga. Cari Aku Di Syurga 2019 Episod 1Suri nampak dewasa dan matang menguruskan segalanya meski usianya masih muda.

SINOPSIS CARI AKU DI SYURGA. Drama Malaysia Tarik Aku Syurga pemeran utamanya adalah Zul Ariffin Nelissa Nizam dan Keith Foo. Drama Tarik Aku Ke Syurga akan mula bersiaran pada 21 Jun setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 10 malam di slot Samarinda TV3.

Drama ini memulakan tayangan perdana di slot Samarinda TV3 dari 6 Mei 2019 hingga 3 Jun 2019 sepanjang bulan Ramadhan menggantikan Voice Note. Strim episod baru online di perkhidmatan penstriman iQIYI secara eksklusif setiap Isnin hingga Khamis jam 11 malam untuk VIP Ekspres. Cari Aku Di Syurga.

Drama Ulya Dini akan mula bersiaran pada 14 Februari 2022 setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10 malam di slot Megadrama Astro Ria. Drama ini mendapat sambutan daripada penonton apabila setiap episod yang ditayangkan aka. SINOPSIS CARI AKU DI SYURGA.

Post A Comment Cancel Reply. Klik LINK live streaming disediakan di atas untuk tontonan secara online Info Drama Cari Aku Di Syurga JUDUL. Tarik Aku Ke Syurga ialah sebuah drama televisyen Malaysia tahun 2022 arahan Malek Rahman dibintangi oleh Zul Ariffin Nelissa Nizam dan Keith Foo Siri ini memulakan tayangan perdana di Slot Samarinda TV3 bermula 23 Jun 2022 menggantikan Kerana Aku Isteri Bidaan Siri drama ini juga turut ditayangkan menerusi laman.

Tarik Aku Ke Syurga. Nantikan drama bersiri terbaharu Ulya Dini lakonan Hun Haqeem dan Shaza Bae sebagai watak utama. Syakila Vs Mira.


Cari Aku Di Syurga Episode 11 Dugaan Anas Otosection


W Two Worlds Fashion Kang Chul Lee Jong Suk Lee Jong Kang Chul


Jangan Menangis Cinta


Sinopsis Cari Aku Di Syurga Tv3


Sinopsis Cari Aku Di Syurga Tv3


Tonton Drama Cari Aku Di Syurga Episod 1 15 Drama Melayu Lirik Lagu


Sinopsis Cari Aku Di Syurga Tv3


Drama Janji Pada Hati Blog Sihatimerahjambu


Sinopsis Cari Aku Di Surga Kollsarty


Pin On Lee Jong Suk


Sinopsis Cari Aku Di Syurga Tv3 Janna Nick Aeril Zafrel Nina Mirza


Sinopsis Drama Cari Aku Di Syurga Aeril Zafril Jannah Nick Dan Mimi Lana Zikri Husaini


Sinopsis Cari Aku Di Syurga


Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Tarik Aku Ke Syurga Slot Samarinda Tv3 Iluminasi


Drama Sayang Tak Dikenang Blog Sihatimerahjambu


Drama Tarik Aku Ke Syurga Di Tv3


Drama Tarik Aku Ke Syurga Di Tv3


Sinopsis Cari Aku Di Syurga


Pin On Boo

Related : cari aku di syurga sinopsis.